Welcome to

LEGAL MARK

מי אנחנו?

אנו נותנים מענה לכל צורך הקשור בפיתוח עסקי ושיווק בעולם המשפטי

אופן העבודה שלנו

אנו עובדים בדרכים שונות ומתאימים את אופן העבודה לצרכים ולמשאבים שיש ברשותך. 

לעיתים, אנו פועלים כיועץ חיצוני לשותפים ולעורכי הדין של הפירמה  ולעיתים אנו מהווים, הלכה למעשה, זרוע ביצועית ארוכה של הפירמה עצמה. 

אנו מעניקים ייעוץ שוטף ומענה לכל הצרכים בהיבטי השיווק והפיתוח העסקי, כולל:

  • כתיבת תכניות עבודה למהלכי פיתוח עסקי כלליים או לפי תחום עיסוק

  • הדרכות ואימון עובדים (ביחידים/ קבוצות) לשיפור פעילות פיתוח עסקי ושיווק

  • כתיבת חומרי שיווק לצרכים שונים

  • ניהול מדיות חברתיות

  • הפקת כנסים

  • אירוח משלחות

  • קידום בגוגל (SEO) וכו'

לחילופין, אנו מעניקים ייעוץ פרטני לגבי פרויקט או מהלך מסוים.

לדוגמא: תהליך מיתוג מחדש, הקמת אתר אינטרנט, ייזום אירוע קונספט או מהלך פיתוח עסקי שרלוונטי לתחום מסוים, קמפיינים ממומנים, גיוס מנהלי פיתוח עסקי, וכו'. 

אנו מתאימים את עצמנו לצרכים ולמשאבים שיש ברשותך

איך אנחנו עושים את זה?

תכנית עבודה מובנית לפי שלבים מוגדרים ויעדים מדידים

LegalMark  הוא משרד בוטיק ליעוץ בכל הקשור לפעילות פיתוח עסקי ושיווק של עורכי דין ופירמות עו"ד.

תהליך העומק של העבודה עמנו, כולל, לפי הצורך:

  • הבהרה והגדרה של זהות המותג של הפירמה, תוך התאמה לערכי הפירמה, חוזקותיה, ייחודה והיעדים האסטרטגיים ששואפת להשיג. 

  • בניית אסטרטגיות שיווק ופיתוח עסקי להגדלת ההכנסות של הפירמה וקהל הלקוחות שלה.

  • הוצאת התכנית לפועל, תוך ליווי צמוד ותקשור לעובדי המשרד הרלוונטיים וקהלי היעד שנבחרו.  

 

כמו כן, אנו מסייעים לעורכי דין, בשלבים שונים של הקריירה, למצב עצמם כמובילים בתחומם, לתקשר טוב יותר את ייחודם וחזקותיהם המקצועיות, לגייס עוד לקוחות ולהגדיל הכנסות באמצעות פעילות שיווק ופיתוח עסקי, תוך התבלטות מבין כלל השחקנים המתחרים בשוק.

התוצאה - יצירת תכנית עבודה מפורטת ויעדים מדידים, המוכיחים את הצלחת המהלכים שבוצעו על-ידי המשרד, עורכי הדין ועל-ידנו.

 

העבודה שלנו מגוונת מאוד ותלויה במידה רבה בניתוח הצרכים המיוחדים לכל לקוח.

על-מנת להתאים את המענה המיטבי, אנו מקפידים לקבוע מדי תקופה יעדים מדידים שיעידו על הצלחה והתקדמות.

 

לרוב, תהליך העבודה שלנו מורכב מארבעה שלבים עיקריים:

  1.  פגישת היכרות ראשונית בה אנו מבינים מהן שאיפותיו ויעדיו של הלקוח שלנו והאם אנו יכולים לסייע לו.

  2.  ביצוע תחקיר ראשוני וגיבוש הצעה מודולרית למענה על הצרכים שאותרו על-ידנו בפגישת ההיכרות וכתיבת הצעה, בה שתי דרכים, לפחות, למענה על הצרכים והשגת יעדי הלקוח. 

  3. תמחור ואישור ההצעה על-ידי הלקוח.

  4. יוצאים לדרך המשותפת וכובשים יעד אחר יעד של התכנית שהוצעה.

 

לגלריית תמונות מאירועים ועבודות שעשינו לחצו כאן.