• Facebook Clean Grey
 
הסיפור שלנו

הסיפור שלנו מתחיל איי שם בשנה א' בלימודי משפטים, הרגעים הראשונים בהם משפטנים ועורכי דין לעתיד נחשפים לעולם המשפט הישראלי.

 

הם לומדים קשה, קשה מאוד.

מקשיבים, מסכמים, שוקדים וכותבים מטלות.

יעברו עוד מספר שנים עד שיסיימו את ההתמחות המעשית ויגיעו לטקס הענקת הרישיון.
הם מתחילים כשכירים בפירמה או פותחים משרד עצמאי קטן ולאט לאט מתפתחים ומפתחים את הקריירה.

עורכי הדין הצעירים מבינים מהר מאוד את הסוד הגדול שפירמות מובילות הבינו בשנים האחרונות:

כדי להתקדם בסולם הדרגות בפירמה או להפוך למשרד ידוע בתחומו, כיום אין דיי בהיותך עורך דין מעולה מבחינה משפטית, אלא יש צורך רב בעשייה מתמשכת לצד פעילות אינטנסיבית של פיתוח עסקי, שיווק ותקשור העבודה וההישגים המשפטיים החוצה.

האתגר:

ראשית, בכל שלב בקריירה המקצועית שלהם כעורכי דין, מעולם לא למדו את רזי עולם השיווק והפיתוח העסקי לעורכי דין לעומק.

שנית, לא בכדי הם לא למדו זאת, הם רצו להיות עורכי דין, לא אנשי מכירות.

בדיוק לשם כך, הקימה עו"ד שירן שבתאי את חברת LegalMark.

לאחר עבודה בפירמות בגדלים שונים ועם עורכי דין בשלבים שונים בקריירה, שבתאי הבינה את הצורך הייחודי של פירמות שונות לביסוס פעילות ליגל מרקטינג בהיקפים שונים, לצד הצורך בפיתוח יידע ומיומנות מיוחדת בשיווק ופיתוח עסקי של שירותים משפטיים.

LegalMark מעניקה מענה כולל, תחת קורת גג אחת, לכל צרכי המשרדים ועורכי הדין בהיבטי הפיתוח העסקי והשיווק, יהא גודלם אשר יהא. 

בדיוק כמו שלקוח, הזקוק לשירות משפטי,

לא יפנה לכל עו"ד רק בגלל היותו בעל רישיון,

כך כדאי שעורכי דין המבקשים לפעול בצורה מקצועית בעולמות השיווק והפיתוח העסקי לעורכי דין, ייגשו להתייעץ עם גורמים מקצועיים, המתמחים בשיווק ופיתוח עסקי בעולם המשפטי. 

FaceApp_1650369597063.jpg
עו"ד שירן שבתאי
מנכ"לית ליגל מארק